יום שני, 1 ביוני 2020

משל הציפורים והעצים

בבוקרו של יום חם, בחודש השישי, שודרה ההודעה הבאה בכול כלי התקשורת ואף הופיעה בכול העיתונים בדפוס, במרשתת וברשתות הדייגים למיניהן. קולו של הקריין היה נוקב, דרמטי ומצייץ ומלווה ברקע במוסיקה משולבת של התשיעית של בטהובן ו"אתה תותח" של שרית חדד :

ציפורי ועופות ישראל וכלל בעלי הכנף המעופפים בה!
בימים אלה משתוללת בעולם ובארצנו מגפת ארבה המכלה יבולים ומזון, ובמקביל מפיצה את נגיפי הנזר הפוגעים בבריאות ראותינו. התוצאה היא רעב, מחלה ומוות המאיימים על האזרחים היקרים, צעירים וזקנים, נשים וטף. בתוך כמה שבועות מערכת הבריאות המופלאה שלנו תקרוס והתוצאה הצפוייה תהיה צורך וכורח לתעדף אנשים לצורך חיבורם למכונות הנשמה... אין אנו מעוניינים לזרוע פניקה, אנו שולטים במצב בעת הזאת אבל אין מנוס מהכנות מתאימות. מדינתנו סגרה את גבולותיה לתנועת בני אדם וחיות באופן דו-צדדי והרמטי.

לאור הנתונים והתחזיות האלה ואחרי הערכת מצב לאומית אנו פונים אליכם, כול האזרחים והאזרחיות בעלי הכנף והנוצות בבקשה הבאה : ראשית, לא לנסות לעוף מכאן כי המצב אינו שונה מחוץ לארצנו, מה עוד שסגרנו גם את השמים למעוף וטיסה מכול הסוגים, ושנית ויותר מכך, אתם מתבקשים להתייצב בדחיפות עליונה בתחנות המיועדות לכך (בהמשך מצורפת רשימת אתרים מעודכנת) כדי לקבל/להתקין בכם שבב לזיהוי ומעקב בצורת טבעת-רגל שמאל (כדוגמת אזיק אלקטרוני אנושי שמצוי בשימוש נרחב ומוצלח באסירינו) או לחילופין, כזה שמושתל תחת עור החזה השמאלי קרוב ללב. קבלת השבב היא הכרחית, היא חינמית ואינה כרוכה באי-נוחות, סבל או סיכון מכל סוג שהוא. אין חריגים בעניין זה וכל מי שלא יגיע ייענש במלוא חומרת הדין.

הגורם לצעד יוצא דופן וחירומי זה, הפוגע בזכויות הפרט וצינעתו, מצוי בעובדה שבכנפיכם ומקורכם טמון הפתרון למשבר המתקרב. למדענינו הסתבר שאכילת הארבה ועיכולו במערכות העיכול האורניתולוגיות שלכם מחסלת באופן מוחלט את שני הצדדים של המטבע המזיקה בבחינת "לתפוס שתי ציפורים במכה אחת" : חיסול מכת הארבה וגם הכלת הנגיפים בגופכם החסין מפניהם, וזאת בתנאי אחד קטן נוסף והוא, שהפרשותיכם (שמכילות שרידי נגיפים) ייאספו במקומות מיועדים ומסומנים, מעין קרמטוריומים לשריפה סופית של המזיקים...כך ייסגרו מעגלים ותיבלם המגפה הכפולה. לא היינו נוקטים בצעד זה אילולא ידענו עד כמה אכילת הארבה היא מעדן מלכים עבורכם ואינה כרוכה בסיכון בריאותכם רחמנא ליצלן. השבב נועד למעקב לצורך מדידת ביצועים, הענשת המתחמקים ובעיקר להענקת פרסים למצטיינים שביניכם. במקביל יוענקו מענקים לכול אלה שיולידו בזמנים אלה מה שיותר צאצאים, חיילים לשדה הקרב. מדובר במענקים ולא בהלוואות, מענקים ללא הגבלות והקריטריון היחיד הוא הוכחת הורות בכל מקרה ומקרה על פי רישום מדוייק.

על החתום : ממשלת ישראל כולה ובראשה המלך ובני ביתו לדורי דורות

נ.ב. מתוך מורשת ישראל : ראו את משל יותם/ משל האטד בספר שופטים פרק ט'... אתם, הציפורים אינכם האטד אלא הזית, הגפן והתאנה ועל כך תבוא עליכם הברכה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה