יום שישי, 25 בדצמבר 2020

הפוליטיקה ירדה מהפסים

                                     אשפוז בכפייה, ליתיום לרוויה או מהפכה אלימה

הטיפול בהתקף חריף מתפרץ... על רקע של מחלה כרונית דוגרת במשך עשורים,
של חברה חולה קשה עקב מחדלים של מנהיגיה הנבחרים במשך שנים...
כשלונות שנובעים בשל הזנחה פושעת, מרושעת, אנוכית ואכזרית ומודעת -- הוא
אשפוז פסיכיאטרי בכפייה להרבה עשורים
או ליתיום לאיזון שסעת ודיכאון רב-קטבים
... או מהפכה אלימה וסילוק הפוליטיקאים בני כול הצדדים
לבידוד ביתי או אשפוז כפייתי או בית כלא רב-תכליתי

     טירוף המערכות הגיע עד נפש

     רק עליה על הבסטיליה מדעת

     תוכל לנקות את הרפש...

     רדו מהגג משוגעים!

      ולא -- נאלץ להשליככם ממנו...

       

2 תגובות:

  1. פרופסור מלר ברב הדרו שכלו מושא הערצתי רופאי

    מתייחס לנושא האחרון מדינה בפסיכוזה

    מסכים אתך לחלוטין שאנחנו חווים פה סוג של פסיכוזה שמקורה בראש וסופה בגוף עד הבהונות לא פסחה על כלום במכלול שנקרא מדינתנו .לשיטתי ההירכיה כזו שהמחלה מתחילה בראש עקב טראומה משבר או בדידות או מבודדות לגבי האנמנזה הייתי אומר שזהו שסע עמוק פיצול אישיות בנרטיב היהודי ישראלי הצברי אבדנו את זהותנו בל נחפש אשמים אלא מרפא וכאחד דגול מרבבה כמוך שעוסק ברפואה הייתי מצפה שתציע פתרונים וזאת מידיעתי הברורה כי ביכולתך להביא מזור אני מתרעם שאתה כותב בבלוג אנונימי במקום משהו שמגיע להרבה אוזניים למה נודם קולך אהוב נפשי מדוע אינך זועק את זעקתך שעוותך בריש גלי למרות ואל אף היותך צנוע ונחבא אל הכלים בעתות משבר מסוג זה אנו זקוקים לקול שפוי קול אבהי מדריך ומכוון ומי ישווה לך אבינו יצחק
    לך והיה פובליציסט תשמיע קולך במקום להביא רשמים מספרו שבמרוקו לך זעק בחלונות הגבוהים קולך ישמע כיוון שאתה קורצת מחומר של אלופים מלח הארץ גיבור חייל והרבה עשייה מאחורייך אולי כדאי שתשנה את עוצמת התדר והדציבלים אינך יודע שבעידן המדיה קלטות לוהטות מוכרות השכיל מנכל רים לשעבר לחולל הדים כי הפנים וקלט את משה הרוח הלאומי
    לכן אהוב ליבי היקר הגיע הזמן שלא תפחד ותעבור לערוץ ממלכתי שם מישהו ייתן לך במה האמנתי כי אדבר אני יודע לאיזה זן אתה שייך והוא לנעלה ביותר אל תתביש אמור את שעל ליבך ולא בבלוג שאני היחיד שקורא אותו זעק זעקה בידך המזור לכולנו והוא אמפוטציה אז חדל מאימפוטנציה ולא בבסטיליה מעל גלי האתר בתדר לאומי הגיע הזמן לשנות הרוח תנשב תחת כנפייך הגדולות ורבים יחסו בהם פרופסור מלר הדגול למרות שיש לי רצון סמוי ואגואיסטי לשמור אותך רק לעצמי מבלי שאף אחד יכיר אותך מבלי שתתפרסם ואז תחטא לאמת אך כיום מאחר ואתה למוד קרבות הגגיע העת והשעה

    הפציינט הנצחי שלך נשוא הערצתך שאתה שונא את המילה הזו אז מקדשך אוהבך וחסיד האמת שלך

    השבמחק
  2. היי, אני כל כך מתרגשת לקבל בחזרה את הנישואים השבורים שלי ואת בעלי בחזרה אחרי שהוא עזב אותי ואת שני הילדים שלנו בשביל אישה אחרת. אחרי 8 שנות נישואים, בעלי ואני ניהלנו ויכוח אחד עם השני עד שהוא עזב אותי לבסוף ועבר לקליפורניה כדי להיות עם אישה אחרת. הרגשתי שהחיים שלי נגמרו והילדים שלי חשבו שלעולם לא יראו את אביהם יותר. ניסיתי להיות חזקה רק בשביל הילדים, אבל לא יכולתי לשלוט בכאבים שעינו אותי, הלב שלי התמלא עצב וכאב, כי באמת הייתי מאוהבת בבעלי. אני חושבת עליו כל יום ולילה ואני תמיד רוצה שהוא יחזור אליי, הייתי ממש מוטרדת והייתי צריכה עזרה, אז חיפשתי עזרה באינטרנט ונתקלתי באתר שהציע שד"ר אפטה יכול לעזור לי לחזור מהר , אז הרגשתי שאני צריך לנסות את זה. יצרתי איתו קשר והוא אמר לי מה לעשות ועשיתי את זה, ואז הוא עשה לי (Love Spell). 48 שעות לאחר מכן, בעלי באמת התקשר אלי ואמר לי שהוא כל כך מתגעגע אליי ולילדים, כל כך מדהים!! אז הוא חזר באותו יום, עם הרבה אהבה ושמחה, והתנצל על טעותו ועל הכאב שהוא גרם לי ולילדים. אז, מאותו יום ואילך, נישואינו היו חזקים יותר מבעבר, הכל הודות לד"ר APATA. הוא כל כך חזק והחלטתי לשתף את הסיפור שלי באינטרנט. ד"ר אפטה הוא גלגל כישוף אמיתי ועוצמתי שתמיד אתפלל לחיות זמן רב כדי לעזור לילדים שלי בעת צרה אם אתה כאן וצריך את האקס שלך בחזרה או את בעלך עבר לאישה אחרת, אל תבכה יותר, צור קשר עם הקוסם החזק הזה עכשיו. הנה איש הקשר שלו: שלח לו דוא"ל בכתובת:drapata4@gmail.com, אתה יכול גם לשלוח לו Whatsapp/viber עם המספר הזה (+22958359273), תודה

    השבמחק