יום ראשון, 20 בדצמבר 2020

על ההכחשה

                                                      על הבדיחות של אלוהים... 

אתה עובר או יותר נכון מדדה ליד מכשיר טלוויזיה אחד מבין חמישה המפוזרים בבית, ומחליט לתת למוח האחד הבודד שלך כמה דקות של אתנחתא בין לבין, לא חשוב מה... לוחץ על כפתור אחד במלבן פלסטיק קטן עמוס בכפתורים/מקשים בגדלים וצבעים שונים שרובץ בתוך ערמה של מלבנים דומים שמשרתים מטרות שונות... ואופס! ראה זה פלא המרקע מתעורר לחיים בתוך שניות בודדות ובריבוע הגדול מופיעה דמותו של פוליטיקאי ותיק, חובש כיפה שחורה (זה יכול להיות כיפה צבעונית או לבנה, בצורת צלחת או פטריה, מגבעת שחורה נוקשה או שטריימל פרוותי, זקן עבות או מטופח, מסכת מנתח בצבעים וצורות שונות ומשונות... הווריאציות הן אינסופיות!?), בוגר בית כלא, שר נוכחי בתוך חבורה מנופחת, תככן פיקח... וזה פשוט מדהים! האיש מדבר אל העם/ההמון על... על... על מה? על מוטציה של נגיף כשאין לו מושג ירוק על הנושא! אנשים מבלים בין ארבעים לחמישים שנה של מחקר והתמסרות טוטלית כדי להבין את שני המושגים האלה... והוא מדבר על זה כאילו נולד עם הידע בבחינת גאון הדור...

שאלתי את עצמי תוך ציחקוק מריר, מה זה? מופע של אבסורד? גרוטסקה סרקסטית? צחוק הגורל? פרדוקס או אוקסימורון? אירוניה היסטורית? טירוף מערכות? ועוד כהנה וכהנה... לא ולא! אני הקטן הפשוט והטיפש, אני בחרתי בו והוא עושה ממני צחוק. אני משלם המיסים שנותן לו משכורת בכדי לעבוד עלי... מגיע לי! אני הוא היען שטומן ראשו בחול... הוא משקר במצח נחושה ואפילו לא יודע שהוא משקר או מתעלם מכך ופשוט עוסק בהכחשה ובמילים אחרות, השכחה של האמת ואני הוא הבולע הכרוני האולטימטיבי... נעזוב זה ונדבר מעט על ההכחשה והכחש למיניהם.

הוא מייצג הנהגות ישראליות של העשורים האחרונים שמצטיינות בכול חוץ מרדיפת הצדק והאמת...
הוא מייצג אוכלוסייה דפוקה שתומכת במקרבן לבנבן מושחת וחובב כיסא וסיגר ובלי סייג, בלי גבולות...
הוא מייצג חבורה שהתחברה לנשיא מטורלל מכחיש קורונה אומלל ומבכה את לכתו...
הוא מייצג ממשל שמתחבר לדיקטטורים מעוותים מכחישי שואה וקורונה בארצות נלוזות...
הוא וחבריו גורמים לזילות שואת עמם ומכחישים שואות של עמים אחרים כי זה...
הוא מברך את ראש ממשלתו על עשיית שלום עם שושלות דתיות קיצוניות שעוסקות בעבדות מודרנית... בזנות לסוגיה...
הוא והם מכחישים שלום, מכחישים שליטה על עם אחר, מכחישים כול מה שלא נוח... לשלטון...
הוא מובל על ידי כמה מאות אלפים של מתנחלים משיחיים וחרדים לא ציוניים מנצלי דמוקרטיה למשעי
... אבל זה לא הוא... זה הם... זה אלה המאמינים בשילוש הקדוש: שוחד, מרמה והפרת אמונים ומעל זה, כן מעל זה:

הכחשה והשכחה, כזב וכחש של עובדות... זה לא הדחקה כי זה מודע... זה לא חוצפה ולא התרסה...
הוא/הם באמת מאמינים שיודעים מה זה מוטציה של נגיף ומוכרים את הלוקש לעצמם ולנו...
         הלו! עורה עמי! הוא/ הם המוטציה ונגדם צריך להתחסן!!!



תגובה 1:

  1. היי, אני כל כך מתרגשת לקבל בחזרה את הנישואים השבורים שלי ואת בעלי בחזרה אחרי שהוא עזב אותי ואת שני הילדים שלנו בשביל אישה אחרת. אחרי 8 שנות נישואים, בעלי ואני ניהלנו ויכוח אחד עם השני עד שהוא עזב אותי לבסוף ועבר לקליפורניה כדי להיות עם אישה אחרת. הרגשתי שהחיים שלי נגמרו והילדים שלי חשבו שלעולם לא יראו את אביהם יותר. ניסיתי להיות חזקה רק בשביל הילדים, אבל לא יכולתי לשלוט בכאבים שעינו אותי, הלב שלי התמלא עצב וכאב, כי באמת הייתי מאוהבת בבעלי. אני חושבת עליו כל יום ולילה ואני תמיד רוצה שהוא יחזור אליי, הייתי ממש מוטרדת והייתי צריכה עזרה, אז חיפשתי עזרה באינטרנט ונתקלתי באתר שהציע שד"ר אפטה יכול לעזור לי לחזור מהר , אז הרגשתי שאני צריך לנסות את זה. יצרתי איתו קשר והוא אמר לי מה לעשות ועשיתי את זה, ואז הוא עשה לי (Love Spell). 48 שעות לאחר מכן, בעלי באמת התקשר אלי ואמר לי שהוא כל כך מתגעגע אליי ולילדים, כל כך מדהים!! אז הוא חזר באותו יום, עם הרבה אהבה ושמחה, והתנצל על טעותו ועל הכאב שהוא גרם לי ולילדים. אז, מאותו יום ואילך, נישואינו היו חזקים יותר מבעבר, הכל הודות לד"ר APATA. הוא כל כך חזק והחלטתי לשתף את הסיפור שלי באינטרנט. ד"ר אפטה הוא גלגל כישוף אמיתי ועוצמתי שתמיד אתפלל לחיות זמן רב כדי לעזור לילדים שלי בעת צרה אם אתה כאן וצריך את האקס שלך בחזרה או את בעלך עבר לאישה אחרת, אל תבכה יותר, צור קשר עם הקוסם החזק הזה עכשיו. הנה איש הקשר שלו: שלח לו דוא"ל בכתובת:drapata4@gmail.com, אתה יכול גם לשלוח לו Whatsapp/viber עם המספר הזה (+22958359273), תודה

    השבמחק