יום חמישי, 10 בדצמבר 2020

המזבח של מפלצת הפוליטיקה

                                  קינת האנשים הקטנים, קורבנות המולך הפוליטי

קינת איכה, ערב חנוכה, לפני הדלקת נר ראשון לזיכרון, זיכרון של מה שהיינו ותפילה לקראת מה שנהיה.
מעוז צור חורבני כי לך נאה לבכות ושם נהיה לקורבן אדם על מזבח מפלצת הפוליטיקה היא הספינקס שלנו.
איכה הגענו עד הלום? למה זה מגיע לנו? איכה קרה שגידלנו מפלצת "זוללה"? -- איכה קרה הדבר? : ש-
פוליטיקה משוגעת שמורכבת מעסקנים צרי-מוחין, טפילים מושחתים ובורים שרק על עצמם חושבים? 
יושבים על צווארנו ומוצצים את דמנו ואינם מרפים כמו חבורת ערפדים ותנים זוללי גופות ונשמות...
"קראתי למאהבי המה רמוני, כהני וזקני בעיר גועו כי בקשו אכל למו וישיבו את נפשם",
איכה קרה שאישה ואם כבת תשעים שהקריבה שני בנים בקרב, צריכה בערוב ימיה להיות עדה 
מעונה ונחרדת לעסקונה מטורללת שכזאת? --
"ראה יהוה כי צר לי מעי חמרמרו נהפך לבי בקרבי כי מרו מריתי מחוץ שכלה חרב בבית כמות".
איכה קרה שאזרח קטן, משלם מיסים בזמן, הקורע את גבו בעול פרנסתו מהנץ החמה עד צאת הנשמה,
צריך להתאבד בכיכר כמחאה, לנוכח ממשלה אטומה וטפשה, תפלצת באושה מאובנת ומנותקה?
איכה קרה שקונים עם, המון רבתי בהבטחת לחם ושעשועים באמירויות ריקות מתוכן פרט לעבדות...
איכה קרה הדבר שאנשים קטנים, קשי-יום, מפרנסים בעיוורונם וחידלונם עדר משתולל של -- 
רמאים, שרלטנים, אופורטוניסטים, מלחכי פינכה, בורים ועמי ארצות, שונאי מדע, דעת, צדק, רחמים וחוכמה?
איכה קרה הדבר שכנופייה של משיחיסטים, פשיסטים, סיפוחיסטים, כובשים ויורקים, 
מובילים באבזם הקומבינה את האנשים הקטנים, על טפם ונשיהם, אל האבדון והתוהו וחוסר התקווה?
למה מגיע לנו אוסף של מטורפים, קן קוקיה למהדרין שיוליך אותנו... ולאן?
איכה קרה וממשיך להתהוות מצב צבירה רביעי של נתק מוחלט, גשר שנפל ואוזלת יד של המון
שחש ומבין שנבחריו בגדו בו והם חוגגים באולימפוס את שיכרון הכוח ואובדן הדרך?
איכה קרה שבחרנו 120 חדלי-אישים, מזיקים, תחת פיקוד כ-50 שרים וסגנים שעובדים עלינו בעיניים
בלי למצמץ, בלי להתבייש, בלי חרטה ובלי נחמה... רק עם חוצפה, עזות-מצח, חוסר מצפון ומצפן ולעג לרש?
ומי בראשם? קומבינטור ערמומי ומשפחה נאצלת שמוכנה להקריב הכול על מזבח השלטון בכל מחיר.
איכה, אפילו מגפת מוות מנוצלת לצרכים פוליטיים כאשר קונים עם על ידי בונבוניירה של חיסונים...
עם שהלימפוציטים שלו נלקחו ממנו כדי לממן מטוס, טירה, סיגרים, שמפניות ושכר עורכי דין... ומה לא?

איכה ואיכה ואיכה... אין אלוהים, יש רק מולך... ולכן:
משוגעים, רדו מן העץ... הפסיקו להשתין מן המקפצה...
לכו הביתה, עופו לנו מן העיניים, כולכם... כולכם:
ימין ושמאל, מרכז ומזרח, חרדים וחרדלים, מתנחלים ושמאלנים...
די, די נמאסתם... אנחנו מוותרים לכם על הכול!
אל תקחו אחריות! אל תבקשו סליחה! לכו לכם עם הפנסיות השמנות
 ועם "עשה לביתך כאילו שלא עשית עד היום", פשוט העלמו אל תהום הנשייה.
זה עדיין יהיה יותר זול ופחות גורם לקבס כי
מי ומה שלא יבואו אחריכם לא יכולים להיות גרועים מכם...
כן, אתם, מי שהנכם מפלצת הפוליטיקה!



 

 

תגובה 1:

  1. היי, אני כל כך מתרגשת לקבל בחזרה את הנישואים השבורים שלי ואת בעלי בחזרה אחרי שהוא עזב אותי ואת שני הילדים שלנו בשביל אישה אחרת. אחרי 8 שנות נישואים, בעלי ואני ניהלנו ויכוח אחד עם השני עד שהוא עזב אותי לבסוף ועבר לקליפורניה כדי להיות עם אישה אחרת. הרגשתי שהחיים שלי נגמרו והילדים שלי חשבו שלעולם לא יראו את אביהם יותר. ניסיתי להיות חזקה רק בשביל הילדים, אבל לא יכולתי לשלוט בכאבים שעינו אותי, הלב שלי התמלא עצב וכאב, כי באמת הייתי מאוהבת בבעלי. אני חושבת עליו כל יום ולילה ואני תמיד רוצה שהוא יחזור אליי, הייתי ממש מוטרדת והייתי צריכה עזרה, אז חיפשתי עזרה באינטרנט ונתקלתי באתר שהציע שד"ר אפטה יכול לעזור לי לחזור מהר , אז הרגשתי שאני צריך לנסות את זה. יצרתי איתו קשר והוא אמר לי מה לעשות ועשיתי את זה, ואז הוא עשה לי (Love Spell). 48 שעות לאחר מכן, בעלי באמת התקשר אלי ואמר לי שהוא כל כך מתגעגע אליי ולילדים, כל כך מדהים!! אז הוא חזר באותו יום, עם הרבה אהבה ושמחה, והתנצל על טעותו ועל הכאב שהוא גרם לי ולילדים. אז, מאותו יום ואילך, נישואינו היו חזקים יותר מבעבר, הכל הודות לד"ר APATA. הוא כל כך חזק והחלטתי לשתף את הסיפור שלי באינטרנט. ד"ר אפטה הוא גלגל כישוף אמיתי ועוצמתי שתמיד אתפלל לחיות זמן רב כדי לעזור לילדים שלי בעת צרה אם אתה כאן וצריך את האקס שלך בחזרה או את בעלך עבר לאישה אחרת, אל תבכה יותר, צור קשר עם הקוסם החזק הזה עכשיו. הנה איש הקשר שלו: שלח לו דוא"ל בכתובת:drapata4@gmail.com, אתה יכול גם לשלוח לו Whatsapp/viber עם המספר הזה (+22958359273), תודה

    השבמחק