יום ראשון, 5 בדצמבר 2021

ההצעה הגרוטסקית של יו"ר הכנסת

                                        בדיחת השנה של מיקי לוי...

בעודי מעלעל בעמודי עיתון יום השישי האחרון של האי-עיתון-אבל-כן-צהובון "ידיעות אחרונות" פרצתי, לפתע, בצחוק מהול בדמע של עצב וכעס לנוכח קריאת ההודעה הבאה בשם יו"ר הכנסת ח"כ מיקי לוי:

     "אזרחים ותיקים, הכנסת קוראת לכם! יצאתם לפנסיה ואתם רוצים להמשיך לעבוד? הכנסת מחפשת 10 מדריכים למרכז המבקרים: הדרישות: כושר ביטוי גבוה, ייצוגיות ויחס חם [...] התפקיד דורש ידיעת עברית על בוריה וכן אחת מהשפות הבאות ברמה של שפת-אם: אנגלית, צרפתית, רוסית, ספרדית או גרמנית. דרישות נוספות: כושר ביטוי גבוה, ייצוגיות, יכולת הדרכה והסברה, תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש טובים וכן יכולת לעבוד בצוות ולעמוד בלחצים [... תכלית המיזם...] העברת מסר חברתי חשוב לפיו העולם שייך למצטיינים ולמסורים ללא קשר לגילם [...] הכשרת העובדים החדשים תימשך כשלושה חודשים..." -- מדהים, ענק, סטירה במיטבה!   וכי למה?

על פי ההודעה המרנינה הזאת, הרי שאותם 10 נבחרים עולים עשרות מונים בכישוריהם על 120 חברי הכנסת ומן הראוי שהם ושכמותם יכהנו בכנסת, בעוד ה-120 אולי יוכלו לשמש כמדריכים... אם בכלל... מה עוד ששלושה חודשי הכשרה לא יזיקו להם.

קשה לראות את בני דור המדינה (הגמלאים של היום) מייצגים את הרמה הירודה של הכנסת שלנו, מה עוד שהיא העדות לכשלונם החינוכי... למי מ-120 חברי הכנסת הנוכחית וקודמותיה בשני העשורים האחרונים יש את התכונות המופלאות: "כושר ביטוי גבוהה"? -- יש להם את הפיות הכי מגעילות חוץ מכושר ביטוי גבוה!... וכך אפשר לעבור על שלל התכונות הנדרשות ולהבין שאכן מדובר בבדיחה תפלה עד גרוטסקית, סרקסטית, מעליבה ומעוררת פלצות...

     המלצתי החמה: המדריך הטוב ביותר יהיה מר דודי אמסלם... תנו לו את התפקיד וכבר הכנסת תהיה מעט יותר קלה לייצוג!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה