יום שבת, 10 באפריל 2021

שואה מבויישת ומנוצלת

    נאום בחירות ציני של ראש ממשלה מגלומן בטקס יום הזיכרון לשואה ולגבורה ביד ושם 07.04.2021 בשלהי (בתקווה) המגפה שנוצלה ותרמה להשחתה נוספת של הדמוקרטיה הישראלית בעזרת אותו ראש ממשלה נלוז...

לית מאן דפליג שטקסי יום השואה חייבים להיות מוקדשים לניצולי השואה ולזיכרונם על רקע הצורך והכורח לזכור ולהזכיר ולחנך... ומה עושה הקומבינטור הזה בגלוי וברייש גלי וללא בושה??? מנצל את הבמה בציניות מעוררת קבס... ולהלן הדוגמאות לחוסר המידה המביש:

ניצולי השואה כצלחת פטרי: "חשבתי עליכם... הבאנו... החלטנו... אנחנו... חיסונים וחיסונים וחיסונים; התרגשתי עמוקות מהסיפור של בלה ופאדי הערבי; ומכאן ואילך כל הנאום מוקדש ל-: הסכמי שלום עם לא-אויבים שהשגנו...; איראן וגרעין ושואה שלא תחזור; בית הדין הבינלאומי בהאג... ושוב ראינו, רעייתי ואני (טוב שאבו יאיר לא הוכנס לנאום); שוחחתי עם אלברט בורלא ושוב החיסונים...; הצבעתי על העובדה שהפכתי את ישראל למעצמה עולמית..." -- אפס בושה, אפס צניעות, אפס הרכנת ראש, אוסף אדיר של שקרים מגולמניים לקראת בחירות חמישיות...

בקיצור, פשיטת רגל מוסרית וערכית של איש חסר מצפון, חסר גבולות... זוועה בהתגלמותה של מופע פרוטו-פאשיסטי... ניתוח מדוקדק של הנאום הוא נושא לעבודה פסיכיאטרית של הפרעת אישיות מחרידה שעם שלם שבוי בידה... וכל זה בעודו עומד למשפט כנאשם בשוחד, מרמה והפרת אמונים... ואני מתפלל באמת ובתמים שיצא משם זכאי בעוד איקס שנים... אבל בינתיים...

מה על ניצולי השואה?

3 תגובות:

  1. קשישא אהוב ליבי אני מצר על העובדה שהקומבינטור כפי שאתה מכנה אותו סוחט ממך הרבה אמוציות.
    כאדם פטריוט ושטובת המדינה לנגד עיניו תמיד אני חש שאתה רואה שחורות כל עוד אנחנו תחת הנהגתו כל כך הייתי רוצה שתאמץ גישה אחרת בלטינית אומרים קרפה דיאם בעברית תפוס את היום קשישא מושא הערצתי ואיני אובייקטיבי כיוון שאני אוהב אותך כל כך הייתי רוצה שתחיה חיים נטולי דאגה מיותרת השקפתי אומרת שצריך לשים מבטחנו בריבוינו של עולם ולהשתדל פחות בדאגה או חרדה מיותרת כיוון שהוא המנהיג האולטימטיבי היחידי והוא מייצר מציאות לא הקומבינטור קרוץ החומר מנכל רים הארטיסט למרות שיש לו השגים שאי אפשר להמעיט בערכם.תמיד התפללתי שתתרחק מהחיידק הפוליטי תריח פרחים תכתוב שירים אתה השארת חותם בעולם לפחות בליבי ובליבם של הרבה חולים שנתת להם תקווה חדשה ברוח האופטימית שלך ובאמת שלך לבושה בגינס וחולצה של חדר ניתוח אתה הקרבת למענם של רבים ואני כחסיד שלך מקווה שתישאר כזה יפה וצנוע ואסיים במשפט משיר הציבור מטומטם ולכן הציבור ישלם

    השבמחק
  2. נא להפריד באופן מוחלט בין אזרחות פוליטית שלי ושלך לבין האזרחות המוסרית-ערכית שלי ושלך! אין שום קשר ביניהם ואסור שיהיה קשר!
    החרדה שלי היא על זרע שנזרע היום וינבוט בעוד עשרות שנים, איני חרד למחר אלא לתשתית הדמוקרטיה שלנו... לנצל ניצולי שואה לקמפיין פוליטי זה חרפה

    השבמחק
  3. לפני כ40 שנה מפלגת העבודה נמאסה על הציבור אחרי שנים רבות של משילות שהסתאבה. חשבתי שגם כעת התופעה תחזור על עצמה, אך לא כך. יש עדיין ציבור גדול שהולך אחרי נתניהו בימים עצומות. מאוד מתסכל.

    השבמחק