יום רביעי, 13 באפריל 2022

שיפוץ קבר בפקודת האל

              פקודת יום ביציאה למבצע צבאי בשטח כבוש במשטר דמוקרטי או תאוקרטי? 

בלילה מסוים, באזור כבוש, מתבצע מעשה וונדליזם על ידי נכבשים מתנגדים, במקום מוכר של פולחן דתי, מקום שנחשב קדוש  בעיני בני העם הכובש. מדובר במעשה בלתי חוקי באופן מוחלט וגם מבחינת הנורמה והערכים האוניברסליים שאין פוגעים (הדדית) במקומות של פולחן דתי. הצבא (במקרה זה צבא-עם במשטר דמוקרטי שפועל על פי חוק מדינה) השולט בשטח הכבוש יוצא למבצע צבאי מובהק לתיקון ושיפוץ האתר המקודש ותפיסת המהרסים כדי להעמידם לדין. מדובר במבצע צבאי>קרבי כי יש בו סכנת חיים... שאם לא כך, דהיינו לא בשטח כבוש עסקינן... היה מדובר בפעולה של שיפוצניקים ומשטרה פשוטה!
      מפקד המבצע נותן פקודת יום בקשר, ממש ביציאה למבצע מנוסחת כדלקמן ומתפרסמת ברחבי הרשות הרביעית:

"תחנות לוחמני, כאן קודקוד, היום אנו יוצאים למבצע תיקון ההרס של מתחם קברו של יוסף. במקום זה הובטחה הארץ לאברהם אבינו, כנאמר 'לזרעך אתן את הארץ הזו' ואנו פועלים היום, ב'יד רמה' כאבותינו שעל יציאתם ממצרים בפסח שנחגג עוד שלושה ימים אומר הכתוב 'בעצם היום הזה', לא כגנבים בלילה, אלא כבני מלכים. כך אנו זוכים להשיב את כבוד הארץ ועם ישראל. תחנות לוחמני, תחילת תנועה אל העיר שכם, סוף" -- שפה צבאית למשעי!

אין בכוונתי להיכנס לניתוח היסטורי-פוליטי-לאומני-תאולוגי-אמוני... וכך הלאה, לגבי אותו קבר קדוש לפי מה ומי שלא יהיו...ברם-אולם זו פקודה שמתאימה למשטר תאוקרטי (תאוקרטיה: תאוס=אלוהים, קרטוס=שלטון, דהיינו מדינה שבראש המשטר שלה עומדים אנשי הדת, ממלכת כוהנים) בנוסח מדינת ההלכה האירנית ולא למשטר דמוקרט בנוסח מדינת ישראל! החיילים יוצאים למבצע הזה בתוקף החוק המדינתי ותחת תוקפו המשפטי כדי לטפל במפירי חוק (אמנם בשטח כבוש) ותיקון ההרס. הם לא יוצאים ל"קרב" בשם האל, בשם התורה וההלכה והם אינם בני מלכים ולא עוסקים בהשבת כבוד אלא בהשלטת החוק... החייל החילוני באותו הכוח לא אמור להקריב את חייו למען האל אלא למען החוק של המשטר הדמוקרטי והחייל הדתי כנ"ל... אמנם האחרון רשאי לחשוב בתוך נבכי מוחו על האל... אבל זה לא ממין העניין!

נ.ב. במשטר כיבוש, הנכבש אינו יכול להתנגד כבני מלכים אלא רק כגנבים בלילה... זה הרי מובן מאליו...
ועוד נ.ב. מעניין איך נראים בתי הקברות המוסלמיים במדינה הדמוקרטית שלנו...

נדמה לי שאותו מח"ט התבלבל או נסחף או אולי אנוכי הוא המיעוט הנכבש???
    

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה