יום שני, 11 בספטמבר 2023

יצא המרצע מן השק!

        ישראל יצחק אייכלר ליד-מול יצחק ישראל מלר: סוף עידן ה'אחיות' שמעולם לא הייתה! 

ישראל יצחק אייכלר, יליד ירושלים (מרץ 1955) אב ל-14, אזרח יהודי אשכנזי חרדי ישראלי, ח"כ, איש סיעת יהדות התורה, מפלגת אגודת ישראל, חסיד בעלז, עסקן, עיתונאי ו'משפיען' (הוא וילדיו לא שרתו בצבא ובמלחמות, לא עומד דום בצפירה בערב יום הזיכרון לחללי צה"ל...) - אמר את הדברים הבאים בערוץ 7 ב-10.09.2023 כביקורת 'לא חשוב על מה':
"זה יותר ממאה שנה שאלוקי ישראל מציל את ארץ ישראל מיד אלילי הכוח, התרבות הרעה והתבוללות המשטר החילוני. הציונים והפרטיזנים לא מנעו שואה באירופה. הגרמנים נבלמו בדרך לכיבוש ארץ ישראל בניסי ניסים ולא בגלל הציונים. הציונים התנכרו ליהודי הגולה. חלק מאנשי היודנראט שיתפו פעולה עם הנאצים. חלקם סחרו ומכרו את יהודי הגולה. ההנהגה הציונית בארץ סירבה והכשילה 'תכניות ההצלה', (כידוע מספר 'מן המיצר' של הרב וייסמנדל וספרי היסטוריונים רבים כמו שבתאי בית צבי, ש. תמיר ו'כחש' של בן הכט ועוד). חלק מהציונים אף קראו ליהודי הגטאות: ' אבק אדם - שילכו לגורלם'. גם לאחר השואה, כל המהגרים היהודים בתפוצות העולם, חיים מאז בשלום ובשקט יחסי. רק בארץ ישראל נשפך דם יהודי כמים, מאז ועד הנה. סכנת ההשמדה הגרעינית מאיימת על מדינת ישראל בלבד. לאחרונה התגלו חדלונם ושפלותם של אלילי הכוח והכזב ומחדלי הממשלה ממלחמת יום הכיפורים תשל"ד. ה'גנרלים' לשעבר ה'מורדים' היום, מסיתים למלחמת דמים בתוך הגטו העברי בארץ ישראל. כשרואים מי היו הגנרלים, מבינים כי רק בניסי השם אלוקי ישראל אנו שורדים. מובילי מלחמת הדיקטטורה של בג"ץ הפכו למלשינים נגד ישראל בכל העולם ומאשימים אותה באפרטהייד ובפשעי מלחמה, כאויבים הגרועים ביותר באסלאם. הסו לכם כאשר אתם מאשימים את אלוקי ישראל במחדליכם ופשעיכם. בתקופה שהטרור משתולל והרחובות בוערים צריכים להתפלל לשומר ישראל. אם לא זכות שומרי התורה, מזמן היתה מדינת ישראל מחוקה ממפת המזרח התיכון. שומר ישראל ישמור שארית ישראל, האומרים שמע ישראל."

יצחק ישראל מלר, יליד זלצבורג (אוסטריה; ספט' 1948), הובא ארצה בגיל שלושה חודשים על ידי זוג צעיר, שורדי שואה ומלחמה, נשוי לבת טוניס, אב ל-3, בן אדם, אזרח יהודי חילוני ישראלי, מנתח סרטן בדימוס (אחרי 45 שנות שירות באוהלה של רפואה ובאוהלי הצבא והמלחמות, כולל בניו, עושה לנשמתו באוהלה של ספרות ואזרחות) - משיב את הדברים האלה, משפט כנגד משפט, ב-11.09.2023 כדלקמן:
"זה קרוב לאלפיים שנה (מאז חורבן הבית השני בשנת 70 לספירה ו'שואת' מרד בר-כוכבא בכיכובו של רבי עקיבא בשנת 133 לספירה וגם לפני כן, ועד הופעת הציונות בסוף המאה ה-19 והקמת מדינת ישראל בשנת 1948), שאלוקי ישראל (בהנחה שזה קיים ומתפקד) מפקיר את ארץ ישראל ועם ישראל ל'פוגרומיזציה' של הגויים בכל הדורות ובכל המקומות עד לימים אלה ממש (אינדקס מעשי האנטישמיות, פרשת ארגנטינה ועוד רשימות ארוכות כאורך הגלות); הציונים והפרטיזנים לא יכלו למנוע את השואה באירופה גם אם רצו, אבל אלוקי ישראל בהחלט איפשרו את השואה באירופה כי הוא נרדם וחלק משליחיו הרבנים ברחו והפקירו את צאן מרעיתם (שב בספריות יד ושם, האוניברסיטאות והמוזיאונים בארץ ובעולם ולמד נתונים ולא סיסמאות); הגרמנים נבלמו בדרך לכיבוש ארץ ישראל על ידי צבאות בנות הברית כולל הבריגדה היהודית ומאות ואלפי חיילים יהודיים ששרתו באותם צבאות! (לך לבקר בבתי הקברות הפזורים המזרח התיכון: אין שם זכר ללומדי תורה,למעשי השם ובטח שלא לניסי ניסים = לוקשן ובדיות למיניהן); 'הציונים התנכרו ליהודי הגולה' - נא להביא הוכחות ולא סיסמאות! מה גם שהציונים קראו לכולם להגיע ארצה... אבל הם לא הגיעו מכל מיני סיבות שגם עליהן תוכל ללמוד ב'מקומות החילוניים' כי זה הרי לא כתוב בתלמודים;
 ארבעת המשפטים הבאים שלך: מ-'חלק מאנשי היודנראט...' עד 'שילכו לגורלם' : את מי כבודו מאשים? את בני העם היהודי שבגולה! אלה יושבי הגטאות במשך אלפיים שנה חלקם הגדול היו דתיים ואלה שהתבוללו - ברור שזה עונש מהאלוקים שלך, הלא כן?, אלה לא היו ציונים ולא פרטיזנים. ובאשר לאשמה שאתה מטיח בפרצופם של הציונים: איפה היו יהודי יתר התפוצות כולל  חרדים מארצות שונות במערב? מה באמת ציפית מחצי מיליון יהודים ישראלים שנלחמו על עצמאותם ותרמו את חלקם לצבאות בנות הברית בעוד החרדים לא הזיזו אצבע או עפעף? ובכלל איפה היה אלוקיך? כשנוח לך הוא אבי הנס וכשלא נוח לך אז הציונים אשמים? וכעת לארבעת המקורות שעליהם אתה מסתמך - את כולם קראתי ולמדתי בשני העשורים האחרונים בנוסף לכמה מאות טקסטים אחרים שמפריכים או מבהירים ומבקרים את ארבעת המקורות שהבאת (זה חוכמה קטנה להוציא דברים מהקשרם ולהפוך אותם לכאילו אמת מוחלטת... בקיצור צא ולמד בספריות לפני שאתה פולט חצאי אמת ושקר): 'מן המיצר', הספר והקינה של הרב וייסמנדל - אכן צדיק בודד בדורו, אבל איפה היו יתר ה'צדיקים' מבני עדתך? צא ולמד. על ספרו של שבתאי בית צבי 'הציונות הפוסט-אוגנדית במשבר השואה' (1977) נכתבו עשרות ביקורות מחמיאות יותר או פחות - כדאי שתקרא אותם!לגבי עו"ד שמואל תמיר, איש ימין תזזיתי שהיה מעורב במשפט קסטנר לא צריך להרחיב כאן את הדיבור... והכי מעניין - ההאחזות שלך בבן הכט וספרו 'כחש' - מדובר ביהודי גלותי ציוני-מרחוק נלהב ואיש ימין קפיטליסטי במלוא הדרו: נא לקרוא את יתר ספריו והתסריטים ההוליוודיים שלו ולהבין מדוע הוא מעדיף להאשים את בן-גוריון הסוציאליסט ולא את בני עדתו שלו. ובכן לסיכום הסוגיה דנן: על כל אחד מהמקורות שהבאת ניתן להביא בין חמש לעשרים וחמש מקורות אחרים... להלן רק אחד מיני רבים: פרופ' טוביה פרילינג, 'חץ בערפל', 1998 ועשרות ספריו ומאמריו בנושא הזה וכמובן עוד רבים אחרים;
'גם לאחר השואה, כל המהגרים היהודים בתפוצות העולם, חיים מאז בשלום ובשקט יחסי' וזה אולי בגלל שהיתה שואה? ואם זה נכון, אז אולי זה תודות לקיומה של מדינת ישראל שלתקומתה אתה ובני עדתך תרמתם כלום (חוץ מאביך הרב מנשה אייכלר שהיה איש חסד ציוני)?... אבל נדמה כי לפי השקפתך אלוקי ישראל מעדיף את יהודי התפוצות ולא את הציונים החוטאים אוכלי נבלות וטרפות, איפה ואיפה של האלוקים בבני ישראל רחמנא ליצלן?; בארבעת המשפטים הבאים (מ-'רק בארץ ישראל נשפך דם יהודי...' ועד 'כי רק בניסי השם אלוקי ישראל אנו שורדים') אתה מאשים את הציונים, הגנרלים שהפכו למורדים, החילונים בכך: הם אשמים שאיראן מאיימת בנשק גרעיני על ישראל בלבד ולא על אירופה או המערב, הם אשמים במלחמת יום הכיפורים, ובקיצור הם אשמים בכל ורק אלוקי ישרל מאפשר את שרידותנו!!! מר אייכלר, לך לבקר בבתי הקברות ותבלע שם את לשונך... ברם-אולם המילים הכי יפות שלך המגלות את ערוותך הן 'הגטו העברי בארץ ישראל' - אז אין מדינת ישראל, יש גטו עברי (ציוני) תחת שלטון עות'מאני או בריטי או אחר, עדיין לא אלוהי כי לא הגיע המשיח, שבמקרה קיים בפלשתינה ובסך הכול מדובר בתפוצה נוספת ותו לא, ולכן מותר, על פי ההלכה, למצוץ מעטיניה כי היא כמו כל שליט זר (הצאר, הסולטן, הגוי הגרמני, טראמפ האמריקני ועוד כהנה וכהנה וכיוצא בזה); המשפט הבא שלך נראה כלקוח ישר מבית היוצר של "הפרוטוקולים של זקני ציון" במהופך (קרא בבקשה את ספרה של השופטת הדסה בן-עתו 'השקר מסרב למות...' מ-2006): 'מובילי מלחמת הדיקטטורה של בג"ץ הפכו למלשינים נגד ישראל בכל העולם ומאשימים אותה באפרטהייד ובפשעי מלחמה, כאויבים הגרועים ביותר באסלאם' - אז כעת אותם אלה שחבריהם קבורים בבתי הקברות שאתה לא פוקד אותם, הם המלשינים והמאשימים בכל, ובג"ץ שמגן עליהם מאותם האשמות הוא הדיקטטור בעוד שאתה לא מוכן לקבל בנות מעדות המזרח בבתי הספר שלך... מה עוד שבכל העשורים האחרונים מפלגתך היא חלק אינטגרלי מהקואליציות וממשלות ישראל - איך זה?
ואז שלושת המשפטים האחרונים הם ברורים, אבל: איך אני ושכמותי יכולים להאשים את אלוקי ישראל בעוד אין אנו מכירים בעצם קיומו? אנחנו כן מאשימים את היהודים המשתמטים בני עדתך בלבד... אבל אני מבין שהאלוקים שלך אמור לשמור רק על האומרים שמע ישראל... אז אני כנראה חמורו של משיח  ושליח האלוקים שלך... נפלא... ושוב לסיכום: לך ללמוד כדי לכסות על בורותך ולך לבתי הקברות כדי לכסות על בושתך".

וכעת למסקנות: פרשת 'אחים אנחנו' הגיעה לסיומה! מתה באופן סופי ומוחלט. על סמך דבריך אלה: נא להחזיר את תעודת הזהות שלך, קבל תעודת תושב זמני או קבע, שלם את חשבונות החשמל ומים ובריאות... שלך, חסל סדר קיצבאות למיניהן, שלח שד"רים לחו"ל והבא את התרומות, וחייה בין חומות הגטו הלא עברי שלך ובא לציון גואל, וחכה למשיח כאוות נפשך... לחילופין אתה רשאי וזכאי להחליף תפוצה לאותם מקומות בהן יש 'שקט יחסי', שהרי בתפוצה עסקינן... בקיצור, מר אייכלר לך לחלוב עטינים אחרים, אלה של השיקסס... ואידך זיל וגמור...


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה